Vores Kreditstyrings services


STRAETUS TILBYDER ET OMFATTENDE SORTIMENT AF KREDITSTYRINGSSERVICES HERIBLANDT:

KREDIT TJEK


I dybdegående kredittjek hjælper vi dig med at vurdere risikoen for, at dine kunder og samarbejdspartnere ikke overholder de aftalte betalingsbetingelser.

FAKTURA RYKKER SERVICE


På en professionel og venlig facon, minder vi dine kunder om at betale regningerne, når de forfalder. Så undgår du ofte helt at skulle sende kravet til inddrivelse. Du kan enten vælge et månedsabonnement eller vælge at betale et mindre fast beløb for hver enkelt opgave. For at sikre dig og dine interesser, bliver pengene indbetalt direkte på din konto.

UDENRETLIG INKASSO


 

På en overbevisende måde forklarer vi dine kunder, at det er til deres egen fordel at betale deres gæld hurtigt og frivilligt og dermed undgå retslige skridt. Nøglen til venlig og effektiv inkasso er forståelsen for, hvorfor dine skyldnere ikke betaler. Denne forståelse opnås kun med en skræddersyet inkassoproces for hver individuel sag.

INDENRETLIG INKASSO


Hvis det bliver nødvendigt, har Straetus den påkrævede erfaring og viden til at sikre et positivt resultat igennem en professionel juridisk proces.

 

KREDIT OVERVÅGNING


Som et sidste skridt i kreditstyringsprocessen tilbyder Straetus kreditovervågning. På den måde forbedres mulighederne for at inddrive et ellers uerholdeligt krav.  

USP’er – Hvorfor skal du vælge os?

  • International organisation: både national og international tilstedeværelse.
  • Indgående kendskab til både national og international inkassoproces.
  • Både B2B and B2C inddrivelse samt inhouse inddrivelsesservices.
  • Højt motiverede og erfarne inkassatorer: Franchiseiværksættere og ingen call centre!
  • Korte kommunikationsveje, kun én kontaktperson, som er ansvarlig for din portefølje.
  • Fuldt sortiment af A/R services, et klik væk fra det øjeblik, du sender dine fakturaer.
  • Vi servicerer med glæde små, mellemstore og større virksomheder.
  • Venlig inkassoservice. Vores målsætning er at sikre dig betaling uden at sætte din gode kunderelation over styr.
  • Vi værner om både vores eget og vores klienters omdømme.
  • Vi overholder alle internationale standarder.
  • Klienter kan kun få adgang til deres sager ved at indtaste et kodeord samt to identifikations koder. Det sikrer et højt sikkerhedsniveau.
  • Skræddersyede workflows.
  • Fuldt sortiment af inkassoteknikker.
  • Fuld gennemsigtighed, 24/7 online adgang til livedatabase og logbog.
  • Periodevis evaluering af vores services og feedback på, hvordan vi løbende forbedrer din DSO rating.
  • Gratis adgang til præsentationer og netværksmøder (hvis tilgængelige i din region).
  • Din sag bliver oprettet inden for 4 timer.
  • Succeshonorar, vi får betaling, når du gør.
  • Og det vigtigste: Klienten styrer altid sagsforløbet.

Få et gratis tilbud

name